Kariera w Karolinie

Dowiedz się więcej o pracy w ZPS Karolina

Kariera w Karolinie

Zasady, które nam przyświecają

Nasza polityka personalna

Celem prowadzonej w ZPS „KAROLINA” polityki personalnej jest trwała zmiana postaw pracowników oraz zwiększanie poziomu świadomego oddziaływania na klientów wewnętrznych i zewnętrznych, a dzięki temu osiąganie trwałego wzrostu efektywności pracy oraz innowacyjności i zaangażowania wokół celów Spółki.

Poziom wiedzy pracowników oraz ich wykształcenie wraz z motywacją i zaangażowaniem stanowią klucz do dalszego rozwoju.

Aby utrzymać czołową pozycję na wysoce konkurencyjnym rynku dbamy o najwyższy poziom umiejętności i profesjonalizmu naszych pracowników. Możliwe jest to dzięki zatrudnianiu ambitnych osób, dla których bardzo ważnym elementem jest rozwój zawodowy i realizacja celów osobistych.

Kryteria przyjęć do ZPS Karolina

Przy naborze kadry pracowniczej kierujemy się kilkoma ważnymi kryteriami takimi jak:

  • kompetencje (poziom wiedzy i umiejętności);
    odpowiedzialność (za siebie, za zespół, za firmę)
  • doświadczenie zawodowe;
  • perspektywiczne myślenie;
  • kreatywność;
  • otwartość na zmiany;
  • praca zespołowa.
Praca w ZPS Karolina

Zasady i wartości

Generalną  zasadą, na której opiera się polityka personalna w ZPS „KAROLINA” jest zatrudnianie personelu będącego w stanie zapewnić i utrzymać skuteczne i efektywne realizowanie procesów zachodzących w Spółce. Polityka personalna ZPS „KAROLINA” opiera się na następujących zasadach:

  • Zapewnienie integracji zasobów ludzkich i celów ekonomicznych.
  • Inteligentne zarządzanie kapitałem ludzkim wraz z systemami motywacji.
  • Tworzenie partnerskich więzi na linii podwładny – przełożony.
  • Zapewnienie kompetentnego kierownictwa i specjalistów oraz pozostałego personelu o wysokich kompetencjach.
  • Wspieranie przyjętych wartości i zasad, do których należy:
    • bycie lojalnym i godnym zaufania;
    • postępować odpowiedzialnie i stanowczo;
    • aktywnie i w pełni wykorzystywać swoje możliwości;
    • starannie i sumiennie wykonywać powierzone obowiązki;
    • utrzymywać koleżeńskie relacje i być otwartym na współpracę;
    • motywować i angażować innych do realizacji własnych zamierzeń;
    • inicjować i konstruktywnie poszukiwać rozwiązań;
    • dzielić się posiadaną wiedzą i doświadczeniem;
    • kreować pozytywny wizerunek Spółki;
    • unikać konfliktów i nieporozumień;
    • doskonalić własne umiejętności.